ورود راهنما نقشه سایت   دوشنبه 01 آبان 1396 03:17:44.
::.. پرسش و پاسخ ::..
  جستجو
پرسش و پاسخ

۱- 137 در چه تاریخی تاسیس شد؟
2- به طور میانگین چه تعداد تماس روزانه با این مرکز گرفته می‌شود؟
3- تفاوتی میان ثبت پیام اینترنتی و تلفنی وجود دارد؟
4- کد پیگیری چیست و چه استفاده‌ای دارد؟
5- از چه طریقی می‌توان با 137 تماس گرفت؟
6- مرکز 137 زیر نظر کدام قسمت از شهرداری اراک فعالیت می‌کند؟

۱- 137 در چه تاریخی تاسیس شد؟

در سال 1387 با توجه به گسترش در خواست‌های مردمی، با بکارگیری دانش فناوری اطلاعات در راستای مرتفع  نمودن مشکلات شهروندان، هدایت، کنترل و ساماندهی نیازها و معضلات شهری، سامانه‌ای تحت عنوان مرکز سامانه مدیریت شهری 137  توسط اداره روابط عمومی شهرداری اراک  تاسیس و راه‌اندازی شد تا بتواند پاسخگوی شهروندان در خصوص معضلات شهری و مرتبط به شهرداری باشد.

2- به طور میانگین چه تعداد تماس روزانه با این مرکز گرفته می‌شود؟

مرکز سامانه مدیربت شهری  137 شهرداری اراک روزانه حدود 300 تماس جدا از تماس‌های تکرای و غیر قابل ثبت از سوی شهروندان دریافت می‌کند.

3- تفاوتی میان ثبت پیام اینترنتی و تلفنی وجود دارد؟

 در پی تماس‌های اینترنتی توضیحات در خصوص موضوع مورد نظر توسط شهروند نوشته شده و پیگیری موارد از این طریق راحتتر می‌باشد ولی در تماس تلفنی به دلیل حجم زیاد توضیحات و یا نبود شماره تلفن پیگیری در خصوص موضوع مطرح شده بسیار مشکل می‌باشد.

4- کد پیگیری چیست و چه استفاده‌ای دارد؟

طی تماس حاصل کردن  شهروندان با مرکز سامانه مدیریت شهری 137 و مطرح کردن درخواست مورد نظر کدی به نام کد پیگیری ثبت می‌شود که برای پیگیری موضوع مورد نظر الزامی می‌باشد.

5- از چه طریقی می‌توان با 137 تماس گرفت؟

1-مرکز تماس:                      137

2-سایت اینترنتی:www.137.arak.ir

6- مرکز 137 زیر نظر کدام قسمت از شهرداری اراک فعالیت می‌کند؟
مرکز سامانه مدیریت شهری 137 زیر نظر اداره روابط  عمومی  شهرداری اراک فعالیت می‌کند.
کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به (c) 2017 سامانه 137 می باشد    شرایط استفاده    قوانین